PayBack
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Licky - Warrior - Nepřijatý

3 posters

Goto down

Licky - Warrior - Nepřijatý Empty Licky - Warrior - Nepřijatý

Příspěvek  Licky Mon Nov 15 2010, 23:57

Zdravím, rád bych se přidal k vaší Guildě se zaměřením PvE... Na twinstaru mam už pouze jednu postavu a to je Warrior jménem Licky(lvl80)... Spec mám Arms (4100gs)... Je mi 17let, WoW hraji již pátým rokem... Zkušenosti mam hlavně v PvP, hrál jsem vcelku dlouho na serveru Deffender... (např s Icecoffee,který je u vás v Guildě)... Taktiky znám, a tsko mám a mikrofon taky... Studuji 2. ročník SPŠ... Profese mám BS a Mining... času na raidování mám dost(do půlnoci... když se protáhne tak se nic neděje)...

Děkuji S pozdravem Licky:)

Licky

Poèet pøíspìvkù : 2
Join date : 15. 11. 10

Návrat nahoru Goto down

Licky - Warrior - Nepřijatý Empty Re: Licky - Warrior - Nepřijatý

Příspěvek  Aqulween Tue Nov 16 2010, 01:09

JSEM PROTI, ale

- vzhledem k tomu že guilda potřebuje doplnit STAV
- Navrhuji aby sis přihlášku podal znovu, a udělal ji podle formuláře přihlášky, a aby to trošku vypadalo a nechal sis na ní záležet. Pak napíšu svůj názor. Very Happy clown

Ale jinak působíš jako fajn člověk, takže jestli-že si přihlášku podáš v podobě podle formuláře na foru, a vyplníš toho více než teď. Tak máš můj hlas.
Aqulween
Aqulween
Hlavní Administrátor
Hlavní Administrátor

Poèet pøíspìvkù : 66
Join date : 03. 10. 10
Location : Czech Republic, Liberec

http://www.payback.webnode.cz

Návrat nahoru Goto down

Licky - Warrior - Nepřijatý Empty Re: Licky - Warrior - Nepřijatý

Příspěvek  Horry Tue Nov 16 2010, 07:03

Nerad to říkám ,ale warrioři jsou zde zastoupeni jako nejpúočetnější zkupina na raidech, (5lidí) podle mě je to class která : za 1 má suport který dokážou splnit 2-3 warrioři
za 2 která má u nás v guildě Stop stav